היי, אני
מיסטר סושיאל
Mister Social

מומחה לקידום ושיווק דיגיטלי ביוטיוב

זה לא סוד שיוטיוב הפכה להיות למנוע חיפוש סרטוני וידיאו המובילה בעולם  ולרשת חברתית מטורפת. בכל יום מיליוני משתמשים ולקוחות פוטנציאלים מבקרים בה.

את כל המודעות והפרסומים שעושים ביו טיוב, בין אם זה סרטון שרוצים לקדם, מודעת תמונה (בנארים) שתחשף ללקוחות פוטנציאלים-  עושים מתוך מערכת הפרסום של גוגל. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לנו לפרסם באופן מדוייק ולטרגט קהלים ולקוחות פוטנציאלים.
למשל, ברגע שמישהו יחפש סרטון ביו טיוב שקשור לעסק שלנו תקפוץ לו מודעה שתוביל את הלקוח לאתר שלנו .

אחרי מחקר מעמיק שאנחנו נעשה אנו נבחר את המיקומים שבהם המודעות שלנו יופיעו: באיזה ערוצי יוטיוב, באילו סרטונים ועם אילו מילות מפתח נפרסם את המודעה או הסרטון שלנו.
כאשר לקוח פוטנציאלי ורלוונטי יחפש במנוע החיפוש של יו-טיוב סרטון שקשור לשירות שלכם הוא יגיע ישר אליכם!

הגיע הזמן לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה, להצטרף לאלפי עסקים שכבר פעילים ומפרסמים ביו טיוב
ולתת לעסק שלכם הזדמנות אמיתית לממש את כל הפוטנציאל שבו!


בואו נדבר

מי אנחנו?!

מיסטר סושיאל

מיסטר סושיאל היא סוכנות שיווק דיגיטלי מהמובילות בתחום.
יש לנו ניסיון רב בקידום ומיתוג עסקים קטנים גדולים וחברות. כל לקוח שלנו מהר מאוד מרגיש שהוא חלק מהמשפחה והיחס שלנו הוא בהתאם.
איכפת לנו ממכם, מהעסק שלכם וההצלחה שלכם היא שלנו.

"WE RISE BY LIFTING OTHERS"

מערכת הפרסום של יוטיוב

מנוע חיפוש הסרטונים המוביל בעולם! האנציקלופדיה של הרשת שיודעת הכל מהכל.
מיליוני סרטונים במגוון נושאים ותחומים.
כשמחפשים ביו טיוב סרטון שקשור לתחום מסויים הוא מראה לנו את הסרטונים המובילים והמומלצים ובכך מיליוני משתמשים צורכים תוכן ויזואלי בכל יום.
חשוב לציין שאת המודעות והפרסומים ביו טיוב עושים דרך מערכת הפרסום של גוגל.


לקריאה ומידע נוסף על הפרסום בגוגל

תהליך העבודה:

אפיון העסק, הצבת יעדים ומטרות

בתחילת העבודה אנחנו נעשה שיחת אפיון עבור העסק והמטרה שלכם, נלמד את העסק שלכם, נציב יעדים, מטרות, תכנון והסתכלות קדימה. בנוסף נתחבר למערכת הפרסום של גוגל .
ישנן כמה סוגי מטרות עבור הפרסום:

1. למתג את העסק ולחשוף אותו לקהלים חדשים.
2. לקדם סרטון-  להגדיל צפיות בסרטון שלכם ולהתמקד בצפיות.
3. להוביל את הלקוח לדף רכישה.
4. לגרום ללקוח פוטנציאלי להשאיר פרטים בדף נחיתה.

מחקר העסק שלכם ותקציב הפרסום

לאחר שיחת האפיון וההכרות שלנו אנחנו נעשה מחקר מעמיק על המתחרים של העסק שלכם, נגיע לתובנות עבור הפרסום,נדייק ונחליט באיזו מטרה אנחנו מפרסמים.
נדע להעריך כמה כל צפייה או קליק יעלה ולפי זה נחליט מהו הוא תקציב הפרסום .

בניית הקמפיין

לאחר המחקר, הצבת המטרות ובחירת תקציב השיווק, אנחנו נבנה קמפיין מנצח ביו טיוב הכולל :  – הקמה ועיצוב בנארים – בנייה והתאמה מדוייקת של קהלים ולקוחות פוטנציאלים – AB TEST של מודעות – בניית דף נחיתה או ייעוץ שיווקי לשיפור האתר הקיים.

אופטימיזציה ומעקב שוטף של הקמפיין

לאחר שהקמפיין באויר אנחנו עושים מעקב של הקמפיין על מנת לשפר אותו ולבדוק איזה קהלים ומודעות עובדות טוב יותר. אנחנו נבחן את כל הנתונים השוטפים ובאופן קבוע נדאג לשפר את הקמפיין ותוצאותיו.

Mister Social

אנחנו לא מתפשרים על הלקוחות שלנו

זמינות
100%
תוצאות
100%
לידים חמים ואיכותיים
100%
עלויות נמוכות
100%

לקוחות מספרים:

חיפשתי את האדם הזה שידע לקרוא את העסק שלי, שידע לזהות את הצרכים המדוייקים שלי ויקים עבור העסק את הבית (אתר) הדיגיטלי הנכון לו. זה שידע לספר את המכלול בדרך יצרתית, נגישה ובעיקר ברורה. קירא היא עולם ומלאו. יחס הכי אישי שאפשר לבקש, ראש יצירתי, פורה ומופרה, סבלנות אין קץ (ותאמינו לי בשבילי צריך הרבה) ויכולת לצעוד איתי את כל המדרגות בלידת האתר יד ביד. עברתי חוויה מרגשת ומעניינית לא רק בבניית האתר אלא גם ואולי בעיקר בדיוק העצמי שלי מול עצמי. לקירא יש יכולת נפלאה להפוך חלום למציאות, לעמוד בלוחות הזמנים המוגדרים מראש ולשגר בסופו של יום אתר איכותי, נגיש ויצרתי, שעליו כולם מחמיאים לי. בתום העבודה קיבלתי סרטוני הסבר מפורטים על כל התהליך, בהם אני משתמשת כדי להמשיך ולתחזק את האתר.
ממליצה באהבה גדולה על מקצוענית אמיתית שתבנה לעסק שלכם את הבית (האתר) המושלם❤
לימור סימון"זה הסרט שלך"
לימור סימון
אנחנו ממליצים מאוד על מיסטר סושיאל, חבר'ה מקצועיים ביותר. ישר מהשיחה הראשונה הם היו קשובים וידעו לכוון אותנו בדיוק למה שאנחנו צריכים. הכל זרם בקלות ועם המון סבלנות, הם בנו לנו אתר לעסק שלנו עבור מוסיקה חיה לאירועים ובהמשך קידמו את האתר. והאתר הגיע למקום ה1 בגוגל תוך מספר חודשים, מומלץ בחום! ותודה חברים- מבסמה מיוזיק
בסמה מיוזיקהרכבים מוסיקליים לאירועים
בסמה מיוזיק
כשפתחתי את העסק שלי- סטודיו לאימהות ומשפחות, ידעתי כמה חשוב לי כל פרט ופרט בו. וכמובן גם באתר- איזה כיף שפגשתי אתכם. בניתם לי אתר מהמם וליוויתם בכל צעד בדרך עד התוצאה המיוחלת, תודה! ממליצה מכל הלב, דפני.
דפני יהודדפני- חוגים ופנאי
דפני יהוד
הקודם
הבא

Good Marketing makes the company look smart, Great Marketing makes the customer look smart

JOE CHERNOV

שאלות ותשובות:

מהו תקציב הפרסום?

תקציב הפרסום הוא הסכום שאותו עסק משקיע בתשלום לאחת מהפלטפורמות במטרה לפרסם. בנוסף לתקציב הפרסום הלקוח ישלם למפרסם סכום שייקבע מראש עבור עבודת הפרסום .

מהם הגורמים המשפיעים על עלויות הפרסום?

תחרות השוק והתחום של העסק ישפיעו על עלויות הפרסום , בעסקים שבד"כ הרווח גדול משמעותית מעסקים אחרים ,למשל נדלן, עורכי דין,רפואה, ועוד… עלות הפרסום עבור החשיפות והמודעות בפועל תהיה יקרה יותר מתחומים שהתחרות בהן קטנה. יכולות המפרסם ישפיעו גם הן על עלויות הפרסום, מפרסמים מנוסים יודעים היכן להשקיע את תקציב הפרסום בצורה חכמה ויעילה ולמטב את תקציב הפרסום .

איך נחליט כמה לשלם?

קודם כל חשוב להיות מודעים ליכולת הכלכלית שלנו, ישנם קמפיינים שייקח להם זמן לעבוד, או לא יעבדו בצורה שבה אנחנו מצפים ומקווים לכן חשוב לעבוד בתקציב שאנחנו יכולים לעמוד בו לאורך זמן.

כמובן שככל שהתקציב גבוה יותר כך גם כמות החשיפה והפוטנציאל גדל.כן חשוב לציין שישנו תקציב מינימלי שמומלץ להשקיע בשביל שנוכל לקבל תוצאות.

מהי מטרת הפרסום ביוטיוב?

ישנן כמה מטרות וסוגי קמפיינים שאפשר לפרסם ביו טיוב. לכל קמפיין מטרה אחרת למשל:

1. למתג את העסק ולחשוף אותו לקהלים חדשים.
2. לקדם סרטון להגדיל צפיות בסרטון שלכם ולהתמקד בצפיות.
3. להוביל את הלקוח לדף רכישה.
4. לגרום ללקוח פוטנציאלי להשאיר פרטים בדף נחיתה .

5. להגדיל חשיפה ומנויים לערוץ היו טיוב

אילו דברים עליי לקחת בחשבון?

  • לפעמים לקמפיין לוקח זמן להראות תוצאות, זה לא אומר שהוא קמפיין לא טוב, שאין לו פוטנציאל או שכדאי להפסיק אותו , אלה פשוט לפעמים לדברים יכול לקחת זמן וחשוב להיות סבלניים.
  • מעבר לתקציב הפרסום הלקוח צריך לשלם גם למפרסם עבור עבודת הפרסום. לרוב מדובר בתשלום חודשי או באחוז מתקציב הפרסום .
  • בשביל באמת להסיק מסקנות וליצור קמפיין איכותי שיספק תוצאות, מומלץ לקחת בחשבון שכדאי לתת לו זמן לרוץ ולהסתכל על הנתונים של כמה חודשים לפחות.
  • מומלץ לעשות סקר שוק רחב ולבדוק את תחרות השוק לפני שמתחילים לפרסם.
  • בגוגל חובה שיהיה אתרדף נחיתה לעסק על מנת שניתן יהיה לפרסם. 

האם אני מחוייבת לתקופת זמן מסויימת?

אנחנו לא מאמינים בהתחייבות אלא בתוצאות. אך חשוב להדגיש, כי לא ניתן להסיק מסקנות ולשפר קמפיין בצורה טובה לאחר זמן מאוד קצר. לכן צריך לקחת בחשבון כי ישנו צורך לרוץ עם הקמפיין לתקופה מסויימת ולתת לו הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמו.

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נדבר…

הרימו אלינו טלפון

054-3032-590

אפשר גם במייל

mister1social@gmail.com

בקרו אותנו גם בעמוד הפייסבוק