היי, אני מיסטר סושיאל Mister Social

מומחה לקידום ושיווק דיגיטלי בגוגל

מערכת הפרסום של גוגל היא מהמובילות בעולם! היתרון הבולט בגוגל הוא הלידים האיכותיים שהיא מספקת.
מכיוון שהלקוחות מחפשים באופן אקטיבי את השירות שהם רוצים!

אחרי מחקר מעמיק שאנחנו נעשה אנחנו נבחר את הביטויים (מילות המפתח) הכי חזקים עבורכם ונפרסם אותם במנוע החיפוש של גוגל.
כאשר לקוח פוטנציאלי ורלוונטי יחפש את השירות שלכם הוא יגיע ישירות אליכם!

הגיע הזמן לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה, להצטרף לאלפי עסקים שכבר פעילים ומפרסמים בגוגל ולתת לעסק שלכם הזדמנות אמיתית לממש את כל הפוטנציאל שבו.

מי אנחנו?!

מיסטר סושיאל

מיסטר סושיאל היא סוכנות שיווק דיגיטלי מהמובילות בתחום. יש לנו ניסיון רב בקידום ומיתוג עסקים קטנים \גדולים וחברות. כל לקוח שלנו מהר מאוד מרגיש שהוא חלק מהמשפחה והיחס שלנו הוא בהתאם. איכפת לנו ממכם, מהעסק שלכם וההצלחה שלכם היא שלנו.

"WE RISE BY LIFTING OTHERS"

מערכת הפרסום של גוגל

מנוע החיפוש המוביל בעולם! האינציקלופדיה של הרשת שיודעת הכל מהכל. כששואלים את גוגל שאלה הוא יענה לנו עם התוכן הרלוונטי ביותר עבור השאלה שלנו. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לנו לפרסם מילות מפתח {ביטויים} רלוונטיות עבור העסק שלנו. חשוב לציין כי על מנת לפרסם בגוגל חובה שיהיה אתר\דף נחיתה לעסק.

תהליך העבודה:

אפיון העסק, הצבת יעדים ומטרות

בתחילת העבודה אנחנו נעשה שיחת אפיון עבור העסק שלכם, נלמד אותו, נציב יעדים, מטרות, תכנון והסתכלות קדימה. בנוסף נתחבר למערכת הפרסום של גוגל של העסק שלכם.

מחקר מילות מפתח ותקציב הפרסום

לאחר שיחת האפיון וההכרות שלנו אנחנו נעשה מחקר מעמיק על המתחרים של העסק שלכם, נגיע לתובנות עבור הפרסום ונבצע מחקר מעמיק על ביטויים ומילות מפתח.
נדייק ונחליט איזה ביטויים נקדם ונפרסם, נדע להעריך כמה כל קליק יעלה ולפי זה נחליט מהו תקציב הפרסום .

בניית הקמפיין

לאחר מחקר מילות המפתח ובחירת תקציב השיווק אנחנו נבנה קמפיין מנצח בגוגל הכולל: כתיבת מודעות קריאטייב שיווקיות, התאמה מדוייקת בין מילות המפתח למודעה הרלוונטית, הגדרת מילות שלילה רלוונטיות ,הגדרה ומיטוב של תוספים רלוונטיים בקמפיין שלכם
כמו : – תוספי שיחה – SITE LINKS – תוסף מידע מובנה – תוסף יתרונות העסק ועוד..

.

אופטימיזציה ומעקב שוטף של הקמפיין

לאחר שהקמפיין באויר אנחנו עושים מעקב תמידי ושוטף של הקמפיין על מנת לשפר אותו ולבדוק איזה ביטויים ומודעות עובדות טוב יותר. אנחנו נבחן את כל הנתונים השוטפים ובאופן קבוע נדאג לשפר את הקמפיין.

Mister Social

אנחנו לא מתפשרים על הלקוחות שלנו

זמינות
100%
תוצאות
100%
לידים חמים ואיכותיים
100%
עלויות נמוכות
100%

לקוחות מספרים:

Good Marketing makes the company look smart, Great Marketing makes the customer look smart

JOE CHERNOV

שאלות ותשובות:

תקציב הפרסום הוא הסכום שאותו עסק משקיע בתשלום לאחת מהפלטפורמות במטרה לפרסם. בנוסף לתקציב הפרסום הלקוח ישלם למפרסם סכום שייקבע מראש עבור עבודת הפרסום .

תחרות השוק והתחום של העסק ישפיעו על עלויות הפרסום , בעסקים שבד"כ הרווח גדול משמעותית מעסקים אחרים ,למשל נדלן, עורכי דין,רפואה, ועוד… עלות הפרסום עבור החשיפות והמודעות בפועל תהיה יקרה יותר מתחומים שהתחרות בהן קטנה. יכולות המפרסם ישפיעו גם הן על עלויות הפרסום, מפרסמים מנוסים יודעים היכן להשקיע את תקציב הפרסום בצורה חכמה ויעילה ולמטב את תקציב הפרסום .

קודם כל חשוב להיות מודעים ליכולת הכלכלית שלנו, ישנם קמפיינים שייקח להם זמן לעבוד, או לא יעבדו בצורה שבה אנחנו מצפים ומקווים לכן חשוב לעבוד בתקציב שאנחנו יכולים לעמוד בו לאורך זמן.

כמובן שככל שהתקציב גבוה יותר כך גם כמות החשיפה והפוטנציאל גדל.כן חשוב לציין שישנו תקציב מינימלי שמומלץ להשקיע בשביל שנוכל לקבל תוצאות.

המטרה היא שהמודעה של העסק שלכם תגיע למיקום הכי גבוה בעמוד הראשון בגוגל, בעלות פרסום הכי נמוכה שאפשר לכל קליק.

  • לפעמים לקמפיין לוקח זמן להראות תוצאות, זה לא אומר שהוא קמפיין לא טוב, שאין לו פוטנציאל או שכדאי להפסיק אותו , אלה פשוט לפעמים לדברים יכול לקחת זמן וחשוב להיות סבלניים.
  • מעבר לתקציב הפרסום הלקוח צריך לשלם גם למפרסם עבור עבודת הפרסום. לרוב מדובר בתשלום חודשי או באחוז מתקציב הפרסום .
  • בשביל באמת להסיק מסקנות וליצור קמפיין איכותי שיספק תוצאות, מומלץ לקחת בחשבון שכדאי לתת לו זמן לרוץ ולהסתכל על הנתונים של כמה חודשים לפחות.
  • מומלץ לעשות סקר שוק רחב ולבדוק את תחרות השוק לפני שמתחילים לפרסם.
  • בגוגל חובה שיהיה אתר\דף נחיתה לעסק על מנת שניתן יהיה לפרסם. 

אנחנו לא מאמינים בהתחייבות אלא בתוצאות. אך חשוב להדגיש, כי לא ניתן להסיק מסקנות ולשפר קמפיין בצורה טובה לאחר זמן מאוד קצר. לכן צריך לקחת בחשבון כי ישנו צורך לרוץ עם הקמפיין לתקופה מסויימת ולתת לו הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמו.

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נדבר...

אפשר גם במייל

mister1social@gmail.com

בקרו אותנו גם בעמוד הפייסבוק