איך עובד הפרסום בגוגל?

דמיינו לכם מכירה פומבית.

כל קונה רוצה לקנות מוצר מסוים, לצורך הדוגמא חולצה צבעונית. הקונה הראשון מציע 50 ₪ עבור החולצה, הקונה השני מציע 55 ₪ עבור החולצה, השלישי מציע יותר וכן הלאה…
גוגל היא הספק שמנהל את המכירה הפומבית אבל במקום למכור לנו חולצה, היא מוכרת לנו מילות מפתח, או במילים אחרות היא מוכרת לנו את המיקום שבו ביטוי מסוים יופיע, באיזה דף ובאיזה מס' מיקום… מבולבלים? אני אסביר, זה דווקא מאוד פשוט.

בתור עסק אנחנו רוצים להיות מדורגים במיקום הכי טוב וכמובן לשלם עבור מילת המפתח והביטוי שלנו כמה שפחות.
לצורך הדוגמא העסק שלי מוכר חולצות צבעוניות. אני ארצה "לקנות" מגוגל את הביטוי: "חולצות צבעוניות למכירה".
עכשיו נשאלת השאלה המעניינת אם נציע במכירה הפומבית הזאת סכום כסף גבוה מאוד האם גוגל תדרג אותנו במיקום הראשון!?
אז התשובה היא לא!!
מפתיע נכון?

 

הדירוג שגוגל מדרגת בעלי עסקים ומפרסמים מושפעת מכמה גורמים. אחד מהם הוא הbid-
שכל עסק הציע, חווית המשתמש של הגולשים באתר או במודעות שאליהם מגיעים ואיכות המודעה שהמפרסם יצר. גוגל נותנת ציון איכות עובר כל מילת מפתח שהמפרסם "קנה" ממנה, לרב ככל שציון האיכות גבוה יותר ככה המפרסם ישלם פחות על מילות המפתח.
ישנם תחומים שהתחרות היא גבוהה אז המילות המפתח בהן יקרות יותר ובשביל להופיע בדף הראשון ובמיקום גבוה, נצטרך להציע BID גבוה מתחומים אחרים.

איך זה עובד בתכל'ס?
פרסמתי את הביטוי " חולצות צבעוניות למכירה" זוכרים?
הלקוח נכנס למנוע החיפוש של גוגל וראה את המודעה שלי, הוא לחץ על המודעה, ובאותו הרגע אני שילמתי עבור העובדה שהלקוח הקליק על המודעה שלי. אם הלקוח לא לחץ על המודעה לא שילמתי כלום. ז"א אנחנו נשלם לגוגל בכל פעם שמשתמש יחפש ביטוי מסוים ויקליק על המודעה שלנו.

כמה נשלם?

זה תלוי באיזה צורה נפרסם, את הציון איכות שגוגל ידרג אותנו ועוד מס' גורמים. אם נפעל באסטרטגיה נכונה ונמטב את הקמפיין נשלם פחות עבור כל קליק של הלקוחות.

גוגל זאת פלטפורמה מדהימה לפרסום בתחומים מאוד רחבים ואם משתמשים בה בחוכמה אפשר להגיע לתוצאות מדהימות עבור העסק שלנו, להרחיב את קהל הלקוחות ואת התנועה לאתר ולעסק שלנו.

 

אהבתם ? שתפו !

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

השאירו לנו פרטים וניצור קשר בהקדם: