הדירוג שגוגל מדרגת בעלי עסקים ומפרסמים מושפעת מכמה גורמים. אחד מהם הוא הbid-
שכל עסק הציע, חווית המשתמש של הגולשים באתר או במודעות שאליהם מגיעים ואיכות המודעה שהמפרסם יצר. גוגל נותנת ציון איכות עובר כל מילת מפתח שהמפרסם "קנה" ממנה, לרב ככל שציון האיכות גבוה יותר ככה המפרסם ישלם פחות על מילות המפתח.
ישנם תחומים שהתחרות היא גבוהה אז המילות המפתח בהן יקרות יותר ובשביל להופיע בדף הראשון ובמיקום גבוה, נצטרך להציע BID גבוה מתחומים אחרים.
איך זה עובד בתכל'ס?
פרסמתי את הביטוי " חולצות צבעוניות למכירה" זוכרים?
הלקוח נכנס למנוע החיפוש של גוגל וראה את המודעה שלי, הוא לחץ על המודעה, ובאותו הרגע אני שילמתי עבור העובדה שהלקוח הקליק על המודעה שלי. אם הלקוח לא לחץ על המודעה לא שילמתי כלום. ז"א אנחנו נשלם לגוגל בכל פעם שמשתמש יחפש ביטוי מסוים ויקליק על המודעה שלנו.
כמה נשלם?
זה תלוי באיזה צורה נפרסם, את הציון איכות שגוגל ידרג אותנו ועוד מס' גורמים. אם נפעל באסטרטגיה נכונה ונמטב את הקמפיין נשלם פחות עבור כל קליק של הלקוחות.
גוגל זאת פלטפורמה מדהימה לפרסום בתחומים מאוד רחבים ואם משתמשים בה בחוכמה אפשר להגיע לתוצאות מדהימות עבור העסק שלנו, להרחיב את קהל הלקוחות ואת התנועה לאתר ולעסק שלנו.