היי, אני
מיסטר סושיאל
Mister Social

מומחה לקידום ושיווק דיגיטלי לכל סוגי העסקים

בשנים האחרונות עולם השיווק הדיגיטלי גדל והפך לחלק בלתי נפרד מחיינו.  נוספו עוד אפשרויות, עוד פלטפורומות שבהן אפשר וניתן לחשוף את העסק ללקוחות וקהלים חדשים. כל מערכת פרסום עובדת קצת אחרת וחשוב להבין את צרכי העסק כדי לדעת באיזה פלטפורמה כדאי להתמקד. אנחנו חיים בעידן דיגיטלי שבו עסקים שלא מפרסמים את עצמם ברשתות מתקשים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ואת החשיפה של השירות שהם מציעים.

הגיע הזמן לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה, להצטרף לאלפי עסקים שכבר פעילים ומפרסמים ברשתות. ולתת לעסק שלכם הזדמנות אמיתית לממש את כל הפוטנציאל שבו.


בואו נדבר

השירותים שלנו:

פייסבוק

החלה את דרכה כרשת חברתית אך בשנים האחרונות הפכה למערכת הפרסום המובילה בעולם ולא לשווא. פייסבוק מאפשרת לנו לפרסם לקהל יעד רלוונטי ומאוד ספציפי על מנת לחשוף את העסק שלנו ברמה הטובה ביותר. זה מתאפשר בגלל שפייסבוק עם השנים אספה לעצמה כמויות אדירות של מידע לפי תחומי עניין של המשתמשים. לנו בתור מפרסמים מתאפשר להשתמש במידע הזה על מנת להגיע לתוצאות הפרסום הטובות ביותר.


לקריאה מעמיקה ומידע נוסף

אינסטגרם

פלטפורמה שבתחילת דרכה התבססה בעיקר על תמונות ותוכן ויזואלי, אך עם הזמן לא נשארה מאחור ונכון להיום משמשת גם כבמה לפרסום, העלת מודעות, הובלת דעה ויצירת קהילות של עוקבים.
מערכת הפרסום של אינסטגרם היא אותה מערכת פרסום של פייסבוק וכל הנתונים שיש לנו כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק רלוונטיים גם באינסטגרם.


לקריאה מעמיקה ומידע נוסף

גוגל

מנוע החיפוש המוביל בעולם! , האינציקלופדיה של הרשת שיודעת הכל מהכל. כששואלים את גוגל שאלה הוא יענה לנו עם התוכן הרלוונטי ביותר עבור השאלה שלנו.
מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לנו לפרסם מילות מפתח {ביטויים} רלוונטיות עבור העסק שלנו.


לקריאה מעמיקה ומידע נוסף

יו – טיוב

יו טיוב בשנים האחרונות הפכה למנוע חיפוש ורשת חברתית שמתבססת על סרטוני וידיאו. פוטנציאל הפרסום ביו טיוב הוא עצום מכיוון שהיא חושפת בפנינו מודעות ופרסומות באופן מאוד אקטיבי. מערכת הפרסום של יו טיוב שייכת לגוגל לכן כל הנתונים שיש לנו בתור מפרסמים מגוגל רלוונטיים גם ליו טיוב ונהפוך הוא.


לקריאה מעמיקה ומידע נוסף

גוגל

מנוע החיפוש המוביל בעולם! , האינציקלופדיה של הרשת שיודעת הכל מהכל. כששואלים את גוגל שאלה הוא יענה לנו עם התוכן הרלוונטי ביותר עבור השאלה שלנו.
מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לנו לפרסם מילות מפתח {ביטויים} רלוונטיות עבור העסק שלנו.


לקריאה מעמיקה ומידע נוסף

יו – טיוב

יו טיוב בשנים האחרונות הפכה למנוע חיפוש ורשת חברתית שמתבססת על סרטוני וידיאו. פוטנציאל הפרסום ביו טיוב הוא עצום מכיוון שהיא חושפת בפנינו מודעות ופרסומות באופן מאוד אקטיבי. מערכת הפרסום של יו טיוב שייכת לגוגל לכן כל הנתונים שיש לנו בתור מפרסמים מגוגל רלוונטיים גם ליו טיוב ונהפוך הוא.


לקריאה מעמיקה ומידע נוסף

Mister Social

אנחנו לא מתפשרים על תוצאות

Facebook
100%
Instagram
100%
Google
100%
YouTube
100%

תהליך העבודה:

אפיון העסק, הצבת יעדים ומטרות

בשלב הראשון נבחר את הפלטפורמות המתאימות ביותר לפרסום עבור העסק שלנו ונגדיר יעדים ומטרות.

הגדרת קהלים ותקציב פרסום

נאפיין מי קהל היעד, סקירת הלקוחות הקיימים, לקוחות עתידיים פוטנציאליים ונדון בתקציב הפרסום המתאים ביותר.

העברת תוכן שיווקי

העברת תוכן שיווקי כמו: תמונות, סרטונים, פוסטים ומלל עבור הקמפיין. כמו כן מחלקת הקרייאטיב שלנו לרשותכם ויכולה לעזור בכל מה שצריך .

בניית הקמפיין ומעקב

הקמת הקמפיין המנצח עבור העסק שלכם  תוך ביצוע מעקב שוטף ואופטימיזציות, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

לקוחות מספרים:

חיפשתי את האדם הזה שידע לקרוא את העסק שלי, שידע לזהות את הצרכים המדוייקים שלי ויקים עבור העסק את הבית (אתר) הדיגיטלי הנכון לו. זה שידע לספר את המכלול בדרך יצרתית, נגישה ובעיקר ברורה. קירא היא עולם ומלאו. יחס הכי אישי שאפשר לבקש, ראש יצירתי, פורה ומופרה, סבלנות אין קץ (ותאמינו לי בשבילי צריך הרבה) ויכולת לצעוד איתי את כל המדרגות בלידת האתר יד ביד. עברתי חוויה מרגשת ומעניינית לא רק בבניית האתר אלא גם ואולי בעיקר בדיוק העצמי שלי מול עצמי. לקירא יש יכולת נפלאה להפוך חלום למציאות, לעמוד בלוחות הזמנים המוגדרים מראש ולשגר בסופו של יום אתר איכותי, נגיש ויצרתי, שעליו כולם מחמיאים לי. בתום העבודה קיבלתי סרטוני הסבר מפורטים על כל התהליך, בהם אני משתמשת כדי להמשיך ולתחזק את האתר.
ממליצה באהבה גדולה על מקצוענית אמיתית שתבנה לעסק שלכם את הבית (האתר) המושלם❤
לימור סימון"זה הסרט שלך"
לימור סימון
אנחנו ממליצים מאוד על מיסטר סושיאל, חבר'ה מקצועיים ביותר. ישר מהשיחה הראשונה הם היו קשובים וידעו לכוון אותנו בדיוק למה שאנחנו צריכים. הכל זרם בקלות ועם המון סבלנות, הם בנו לנו אתר לעסק שלנו עבור מוסיקה חיה לאירועים ובהמשך קידמו את האתר. והאתר הגיע למקום ה1 בגוגל תוך מספר חודשים, מומלץ בחום! ותודה חברים- מבסמה מיוזיק
בסמה מיוזיקהרכבים מוסיקליים לאירועים
בסמה מיוזיק
כשפתחתי את העסק שלי- סטודיו לאימהות ומשפחות, ידעתי כמה חשוב לי כל פרט ופרט בו. וכמובן גם באתר- איזה כיף שפגשתי אתכם. בניתם לי אתר מהמם וליוויתם בכל צעד בדרך עד התוצאה המיוחלת, תודה! ממליצה מכל הלב, דפני.
דפני יהודדפני- חוגים ופנאי
דפני יהוד
הקודם
הבא

Good Marketing makes the company look smart, Great Marketing makes the customer look smart

JOE CHERNOV

שאלות ותשובות:

מהו תקציב הפרסום?

תקציב הפרסום הוא הסכום שאותו עסק משקיע בתשלום לאחת מהפלטפורמות במטרה לפרסם. בנוסף לתקציב הפרסום הלקוח ישלם למפרסם סכום שייקבע מראש עבור עבודת הפרסום .

מהם הגורמים המשפיעים על עלויות הפרסום?

תחרות השוק והתחום של העסק ישפיעו על עלויות הפרסום , בעסקים שבד"כ הרווח גדול משמעותית מעסקים אחרים ,למשל נדלן, עורכי דין,רפואה, ועוד… עלות הפרסום עבור החשיפות והמודעות בפועל תהיה יקרה יותר מתחומים שהתחרות בהן קטנה. יכולות המפרסם ישפיעו גם הן על עלויות הפרסום, מפרסמים מנוסים יודעים היכן להשקיע את תקציב הפרסום בצורה חכמה ויעילה ולמטב את תקציב הפרסום .

איך נחליט כמה לשלם?

קודם כל חשוב להיות מודעים ליכולת הכלכלית שלנו, ישנם קמפיינים שייקח להם זמן לעבוד, או לא יעבדו בצורה שבה אנחנו מצפים ומקווים לכן חשוב לעבוד בתקציב שאנחנו יכולים לעמוד בו לאורך זמן.

כמובן שככל שהתקציב גבוה יותר כך גם כמות החשיפה והפוטנציאל גדל.כן חשוב לציין שישנו תקציב מינימלי שמומלץ להשקיע בשביל שנוכל לקבל תוצאות.

באיזו פלטפורמה כדאי לעסק שלי לפרסם?

לכל עסק צרכים ומטרות שונות, כמו כן קהלי היעד משתנים וכך גם הפלטפורמות.

ישנם עסקים שהלקוחות יחפשו באופן אקטיבי את השירות של העסק {להם יתאים לפרסם בגוגל}

אל מול עסקים שהשירות שלהם הוא רלוונטי לאורך תקופה והלקוח לא חייב לחפש את השירות באופן אקטיבי, לכן ניתן לחשוף אותו באופן יזום לשירות של העסק שלנו.

אילו דברים עליי לקחת בחשבון?

  • לפעמים לקמפיין לוקח זמן להראות תוצאות, זה לא אומר שהוא קמפיין לא טוב, שאין לו פוטנציאל או שכדאי להפסיק אותו , אלה פשוט לפעמים לדברים יכול לקחת זמןוחשוב להיות סבלניים.
  • מעבר לתקציב הפרסום הלקוח צריך לשלם גם למפרסם עבור עבודת הפרסום. לרוב מדובר בתשלום חודשי או באחוז מתקציב הפרסום .
  • בשביל באמת להסיק מסקנות וליצור קמפיין איכותי שיספק תוצאות, מומלץ לקחת בחשבון שכדאי לתת לו זמן לרוץ ולהסתכל על הנתונים של כמה חודשים לפחות.
  • מומלץ לעשות סקר שוק רחב ולבדוק את תחרות השוק לפני שמתחילים לפרסם.
  • מומלץ שלכל עסק יהיה גם אתר אינטרנט איכותי או עמודים עסקיים ברשתות החברתיות.

 

האם אני מחוייבת לתקופת זמן מסויימת?

אנחנו לא מאמינים בהתחייבות אלא בתוצאות. אך חשוב להדגיש, כי לא ניתן להסיק מסקנות ולשפר קמפיין בצורה טובה לאחר זמן מאוד קצר. לכן צריך לקחת בחשבון כי ישנו צורך לרוץ עם הקמפיין לתקופה מסויימת ולתת לו הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמו.

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נדבר…

הרימו אלינו טלפון

054-3032-590

אפשר גם במייל

mister1social@gmail.com

בקרו אותנו גם בעמוד הפייסבוק