7 טיפים לקמפיין פייסבוק מוצלח



זה לא סוד שבשנים האחרונות רוב העסקים משווקים ומפרסמים את עצמם גם בדיגיטל.בעולם תחרותי, בקצב מסחרר, הלקוחות רוצים כאן, עכשיו מהר. לכן חשוב לפרסם בצורה המקצועית והנכונה ביותר בשביל למשוך אלינו קהל גדול ונכון של לקוחות. לפני שאתם קוראים את הטיפים שלנו לפרסום נכון, חשוב שתבינו שפרסום זו השקעה (❗) ולא הוצאה. השקעה בעסק שלכם ובעתיד שלו. ברוב המקרים ההשקעה הזאת מניבה פירות רק לאחר כמה חודשים, אך הפירות הללו לגמרי שווים את זה, בייחוד לטווח הארוך.אז בואו נתחיל!
✔️ טיפ מס' 1 – הכינו את הקרקע וייצרו תוכן איכותי! הפכו את הדף העסקי שלכם בפייסבוק או האתר שלכם לכזה שלא ישאיר מקום לספק, שכל מי שיחשף אליכם ואל העסק שלכם ירצה לקחת את השירות שלכם. איך עושים את זה? תכתבו פוסטים מעניינים, תפרסמו תמונות איכותיות שמעבירות את המסר של העסק על הצד הטוב ביותר, תשקיעו בתוכן! תוכן תוכן תוכן. התוכן הוא המלך 👑 והוא יעזור לכם להגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות שלכם. בשנים האחרונות סרטוני הוידיאו הפכו להיות אחד מכלי הפרסום החזקים שיש, תייצרו לכם תוכן מנצח, ועמוד שיקבל את פני הלקוחות שלכם ברמה הגבוהה ביותר. עמוד או אתר שיהיה עשיר בתכנים, ויגרום ללקוחות לסגור עסקה דווקא איתכם! ✔️ טיפ מס' 2 – קדמו את הפוסטים שלכם דרך מערכת הפרסום של פייסבוק – Ads Manager.אם יש לכם עסק או דף עסקי בפייסבוק כנראה שנתקלתם בכפתור הבוסט שפייסבוק מציעה. היא מנסה לפתות את בעלי העסקים ללחוץ עליו ולקדם את הפוסטים , אך חשוב שלא תתפתו ותלחצו עליו כי במקרה כזה תשלמו הרבה הרבה יותר על הפרסום שלכם. פעולת "הבוסט" הזאת אכן תקדם עבורכם אך תעשה את זה בצורה יחסית רנדומלית ולא מדוייקת וברב המקרים יצא מצב שבו הכסף שלכם יתפזר מהר מהר ברחבי הרשת אך התוצאות ככל הנראה לא יגיעו.הדרך הנכונה והמקצועית לפרסום היא דרך מערכת הפרסום של פייסבוק. במערכת הפרסום האפשרויות הן רבות. פילוח הקהלים והטירגוט הוא גדול יותר, יש אפשרות לבנות קהלים ולנהל את הקמפיין בצורה איכותית, מקצועית ונכונה. אז אחרי שהכנתם את הקרקע ובניתם תשתית נכונה לפרסום, תפיצו אותה הלאה רק דרך מערכת הפרסום של פייסבוק.  ✔️ טיפ מס' 3- תפרסמו בקמפיין רק פוסטים חזקים! פוסטים שהחשיפה האורגנית שלהם היתה גדולה . בכל פעם שאתם מעלים פוסט לעמוד העסקי שלכם או הפרטי, האלגוריתם של פייסבוק בוחן איך הקהל מגיב לפוסט שלכם, ואז האלגוריתם מחליט כמה חשיפה אורגנית ( ללא תשלום) לתת לפוסט הזה. הזמן הממוצע ⏱️ שפוסטים נחשפים בצורה אורגנית הוא עד 24 שעות, כאשר פוסטים חזקים ימשיכו גם קצת יותר. פייסבוק אוהב פוסטים חזקים- פוסטים שהקהל מגיב אליהם, עושה לייק או משתף. לכן, במידה ותחליטו לקדם באופן ממומן פוסטים שכאלו, הפרסום יעלה לכם פחות ויביא לכם תוצאות מרחיקי לכת .  ✔️ טיפ מס' 4- אפיון, פילוח וטרגוט קהלים חשוב מאוד לפני הפרסום לאפיין את העסק לעומק ולהבין: – מיהו קהל היעד?- מיהם הלקוחות שלנו?- באיזה גילאים הלקוחות שלנו?- באיזה איזור גיאוגרפי הם גרים או נמצאים? – מהם תחומי העניין שלהם ? עשו רשימה וסיעור מוחין ותרשמו לעצמכם את כל מה שעולה לכם בראש על הלקוחות שלכם. ואז, כשתהיו במערכת הפרסום של פייסבוק- תעשו פילוח וטרגוט של הקהל שלכם לפי כל תחומי העניין והמסקנות. קחו לתשומת הלב שככל שהקהל יותר ממוקד ורלוונטי , כמות החשיפה תקטן ביחס לכסף שבו תוציאו על הפרסום. אבל עדיף לפרסם לקהל ממוקד , לשלם קצת יותר על החשיפה , אבל בידיעה שזה הקהל הכי רלוונטי לעסק שלכם (מה שגם יגדיל את הסיכויים לסגירת עסקה בסופו של דבר).  ✔️ טיפ מס' 5- הציבו מטרה ממוקדת והגדירו מראש את היעד 🎯במערכת הפרסום יש לכל קמפיין מטרה ייעודית עבורו . לכן, לפני שמתחילים לפרסם חשוב להבין מה המטרה שלנו בתור מפרסמים.ישנן כמה סוגים של מטרות:- להגדיל עוקבים- לייצר לידים והמרות עבור העסק- להגדיל צפיות או מעורבות בפוסטים (להפוך פוסט לויראלי)- למכור מוצרים או להגדיל מכירות או הורדת אפליקציה. חשוב מאוד שתגדירו את המטרה עבור העסק שלכם. אם למשל יש לכם עסק שמוכר מוצר מסוים אז המטרה תהיה להוביל את הלקוח לאתר שלכם ושם הוא יוכל לקנות מכם את המוצר, מטרה של קמפיין כזה נקראת- קמפיין תנועה.תקציב פרסום: כל עסק משקיע תקציב פרסום אחר. עסקים קטנים מוציאים בממוצע 1500 ₪ בחודש עבור הפרסום בפייסבוקאינסטגרם. יש עסקים שמפרסמים גם ב- 20 אלף בחודש ואפילו יותר, זה כמובן תלוי ביכולות הכלכליות של העסק ובטיב השירות מבחינת הכנסות וכמות לקוחות. רק בדיקה לאורך זמן תוכלו לדעת כמה כסף תצטרכו להשקיע על מנת לקבל תוצאות בהתאם למה שאתם מוציאים. ✔️ טיפ מס' 6-  TESTING ABCDעולם הפרסום עובד על ניסוי וטעייה ואל תאמינו למי שאומר לכם אחרת ומבטיח הבטחות. אין חוקים , ויכול מאוד להיות שדווקא טרגוט שלא ציפיתם שיביא תוצאות, יביא את התוצאות הכי טובות 👌. תעשו ניסויים! – ברמה של הפילוח והקהלים. תבדקו כמה קהלים במקביל ותמשיכו לפרסם רק לקהל שמניב את התוצאות הכי טובות.- תפרסמו כמה מודעות במקביל, בכל מודעה תעשו שינויי קטן , זה יכול להיות גם ברמה של מילה או משפט אחד ששונה ממודעה למודעה. כמובן תמשיכו לפרסם רק את המודעה המוצלחת יותר. כל הזמן תעשו ניסויים ובדיקות ותמשיכו רק עם הקמפיינים, הקהלים והמודעות שהביאו לכם את הביצועים הטובים ביותר. ✔️טיפ מס' 7- סדר, אופטימיזציה, והסתכלות רוחבית . אחרי שהקמפיין רץ תקופה, מומלץ מאוד לעשות לו אופטימיזציה או במילים אחרות, למטב את הביצועים של הקמפיין .ככל שתקציב הפרסום היומי גבוה יותר צריך לעשות אופטימיזציה בפרק זמן קצר יותר. חשוב שתסתכלו על הנתונים של הקמפיין שלכם, תבדוק איזה גילאים מגיבים יותר למודעות שלכם, איזה קהל עבד יותר טוב, איזו מודעה משכה את העין והביאה לכם תוצאות טובות יותר.תסתכלו על הנתונים ברמה יומית, שבועית וחודשית .יכול להיות שיש סדרת מודעות שברמה היומית – שבועית לא יניבו תוצאות טובות, אבל ברמה חודשית התוצאות והביצועים שלהן מדהימות.'
אלו הם הטיפים שלנו לקמפיין מוצלח בפייסבוק. טיפים אלו נכתבו אחרי הרבה מאוד ניסיון ואחרי הרבה קמפיינים שהוצאנו לפועל. התוצאות שניתן להגיע אליהן בעזרת פרסום טוב בפייסבוק הן מדהימות ואין סיבה שהעסק שלכן לא יהנה מהפוטנציאל הגדול הזה.אנחנו כמובן כאן, להתייעץ לעזור ולהעיף אתכם ואת העסק שלכם, גבוה גבוה!!!

אהבתם ? שתפו !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם