ישנן דרכים שונות לפרסם באינסטגרם: יש אפשרות לקדם את העמוד באופן אורגני { ללא תשלום} , יש אפשרות לשתף פעולה עם מובילי דעה, וכמובן יש אפשרות לפרסם דרך מערכת הפרסום. בגלל שאינסטגרם שייכת לפייסבוק אז הדרך הנכונה לפרסם שם היא דרך מערכת הפרסום של פייסבוק.
באינסטגרם יש אפשרות לחשוף את המודעה או בפיד או בסטורי , ובמהלך הפרסום יש אפשרות לראות באיזה מיקום המודעה מקבלת את התוצאות הכי טובות . 👌
ישנם 2 פרופילים באינסטגרם: פרופיל פרטי ופרופיל עסקי.
אם אתם מתכוונים להתחיל לפרסם באינסטגרם מומלץ להפוך את הפרופיל הפרטי שלכם לעסקי, מהסיבה הפשוטה שבפרופיל עסקי יש אפשרות לקבל יותר נתונים , לפרסם לקהל העוקבים וכמובן שיש אפשרות לחבר את דף האינסטגרם העסקי לדף הפייסבוק: לתזמן פוסטים, ולעשות המון פעולות שאי אפשר לעשות בפרופיל פרטי.
איך לפרסם את העמוד באינסטגרם באופן אורגני ❓
קידום אורגני באינסטגרם- הרבה מובילי דעה, ואנשים שיש להם עשרות אלפי עוקבים ואפילו יותר , מספרים שהם עובדים בזה! אז מה הם עושים?
לקדם באופן אורגני את העמוד שלכם אומר שאתם צריכים לבנות תוכנית עבודה מסודרת, להיות עקביים , לחשוב מאוד יצירתי ומחוץ לקופסא ולעבוד בזה! זה לא מספיק להעלות פוסט פעם בשבוע ולקוות שיגדלו העוקבים, צריך לייצר תוכן על בסיס יומי, תוכן עם משמעות, תוכן אמיתי, תוכן שמי שעוקב אחריכם ירצה להמשיך לעקוב אחריכם .
כל תמונה וכל פוסט צריכים לשקף את מה שאתם רוצים לומר לקהל העוקבים שלכם. כמובן שמומלץ לשתף פעולה עם משתמשי אינסטגרם אחרים , לתייג אותם, ולהיות פעילים. ברגע שתייצרו תוכן איכותי, החשיפה תגדל, יותר אנשים יראו את הפוסטים שלכם וזה כמובן יוכל להשפיע על כמות העוקבים . פוסט ויראלי הוא שילוב של עבודה קשה, תוכן איכותי והתמדה .
הקידום הממומן באינסטגרם עובד לגמרי אחרת ❗
כמו שציינו, אינסטגרם שייכת לפייסבוק ולכן את הפרסום של אינסטגרם עושים ממערכת הפרסום של פייסבוק. חשוב מאוד שהתוכן והקופירייטינג של המודעות יהיו איכותיים וכמו בפייסבוק (למאמר על פרסום בפייסבוק), גם באינסטגרם יש כמה סוגים ומטרות של קמפיינים.
יש אפשרות לפרסם קמפיין שהמטרה שלו היא להגדיל את הצפיות של סרטון מסוים, קמפיין שמגדיל מעורבות ( מעודד אנשים להגיב וליצור מעורבות בתוכן שלכם), קמפיין שמעביר לאתר אחר, הגדלת המרות (איסוף לידים) , קמפיין שהמטרה שלו להוריד אפליקציה ועוד..
הטרגוט והפילוח ובניית הקהלים בפרסום באינסטגרם הוא זהה לזה שבפייסבוק , בעצם הידע שיש לנו על הקהל באינסטגרם הוא אותו ידע שיש לנו כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק. (למשל אם אנחנו רוצים לטרגט באינסטגרם נשים בנות 27 ומעלה שהן מתעניינות בקניות באינטרנט אנחנו נבנה את הקהל ממערכת הפרסום של פייסבוק).
היתרון בפרופיל עסקי באינסטגרם הוא שאפשר גם לפרסם לכל מי שביצע אינטראקציה ( עשה לייק, הגיב שלח הודעה..) עם העמוד העסקי שלנו במהלך השנה האחרונה ובעצם לייצר קהלים גם מתוך הרשת עצמה.