קידום באינסטגרם לעסקים

בשנת 2010 אינסטגרם החלה את דרכה כרשת חברתית המתבססת על תמונות וויזואליות בתחילת דרכה, הייתה מיועדת רק למי שמשתמש במכשיר של אפל ולאחר זמן מה הצטרפו גם מכשירי אנדרואיד. פייסבוק זיהתה מהר את הפוטנציאל של הרשת החברתית החדשה  ומיהרה לקנות אותה בסכום של  כמליארד דולר ,  מהר מאוד האפליקציה הפכה מרשת חברתית "קטנה" של  30 מיליון משתמשים , לרשת חברתית של מעל מליארד משתמשים ברחבי העולם וביניהם רבים  מישראל🌎 .
 
עסקים רבים בארץ ובעולם כיום מפרסמים באינסטגרם וחושפים את המוצרים והשירות שלהם,  עמוד חזק באינסטגרם עם הרבה עוקבים יכול לספק עבודה רבה למי שהעמוד שייך לו. במהלך השנים אינסטגרם הפכה גם לרשת פרסום של מובילי דעה, בלוגרים, שפים ,דוגמנים ומפורסמים רבים 🤩. חברות גדולות משתפות פעולה עם משתמשי אינסטגרם שיש להם הרבה עוקבים בשביל לחשוף את המוצר שלהם. אז בהחלט כיום אינסטגרם נחשבת לאחת הרשתות הפרסומיות המובילה בעולם.
ישנן דרכים שונות לפרסם באינסטגרם: יש אפשרות לקדם את העמוד באופן אורגני { ללא תשלום} , יש אפשרות לשתף פעולה עם מובילי דעה, וכמובן יש אפשרות לפרסם דרך מערכת הפרסום. בגלל שאינסטגרם שייכת לפייסבוק אז הדרך הנכונה לפרסם שם היא דרך מערכת הפרסום של פייסבוק.
באינסטגרם יש אפשרות לחשוף את המודעה או בפיד או בסטורי , ובמהלך הפרסום יש אפשרות לראות באיזה מיקום המודעה מקבלת את התוצאות הכי טובות . 👌
ישנם 2 פרופילים באינסטגרם: פרופיל פרטי ופרופיל עסקי.
אם אתם מתכוונים להתחיל לפרסם באינסטגרם מומלץ להפוך את הפרופיל הפרטי שלכם לעסקי, מהסיבה הפשוטה שבפרופיל עסקי יש אפשרות לקבל יותר נתונים , לפרסם לקהל העוקבים וכמובן שיש אפשרות לחבר את דף האינסטגרם העסקי לדף הפייסבוק: לתזמן פוסטים, ולעשות המון פעולות שאי אפשר לעשות בפרופיל פרטי.
איך לפרסם את העמוד באינסטגרם באופן אורגני
קידום אורגני באינסטגרם- הרבה מובילי דעה, ואנשים שיש להם עשרות אלפי עוקבים ואפילו יותר , מספרים שהם עובדים בזה! אז מה הם עושים?
לקדם באופן אורגני את העמוד שלכם אומר שאתם צריכים לבנות תוכנית עבודה מסודרת, להיות עקביים , לחשוב מאוד יצירתי ומחוץ לקופסא ולעבוד בזה! זה לא מספיק להעלות פוסט פעם בשבוע ולקוות שיגדלו העוקבים, צריך לייצר תוכן על בסיס יומי, תוכן עם משמעות, תוכן אמיתי, תוכן שמי שעוקב אחריכם ירצה להמשיך לעקוב אחריכם .
כל תמונה וכל פוסט צריכים לשקף את מה שאתם רוצים לומר לקהל העוקבים שלכם. כמובן שמומלץ לשתף פעולה עם משתמשי אינסטגרם אחרים , לתייג אותם, ולהיות פעילים. ברגע שתייצרו תוכן איכותי, החשיפה תגדל, יותר אנשים יראו את הפוסטים שלכם וזה כמובן יוכל להשפיע על כמות העוקבים . פוסט ויראלי הוא שילוב של עבודה קשה, תוכן איכותי  והתמדה .
הקידום הממומן באינסטגרם  עובד לגמרי אחרת
כמו שציינו, אינסטגרם שייכת לפייסבוק ולכן את הפרסום של אינסטגרם עושים ממערכת הפרסום של פייסבוק. חשוב מאוד שהתוכן והקופירייטינג של המודעות יהיו איכותיים וכמו בפייסבוק (למאמר על פרסום בפייסבוק), גם באינסטגרם יש כמה סוגים ומטרות של קמפיינים.
יש אפשרות לפרסם קמפיין שהמטרה שלו היא להגדיל את הצפיות של סרטון מסוים, קמפיין שמגדיל מעורבות ( מעודד אנשים להגיב וליצור מעורבות בתוכן שלכם), קמפיין שמעביר לאתר אחר, הגדלת המרות (איסוף לידים) , קמפיין שהמטרה שלו להוריד אפליקציה ועוד..
הטרגוט והפילוח ובניית הקהלים בפרסום באינסטגרם הוא זהה לזה שבפייסבוק , בעצם הידע שיש לנו על הקהל באינסטגרם הוא אותו ידע שיש לנו כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק. (למשל אם אנחנו רוצים לטרגט באינסטגרם נשים בנות 27 ומעלה שהן מתעניינות בקניות באינטרנט  אנחנו נבנה את הקהל ממערכת הפרסום של פייסבוק).
היתרון בפרופיל עסקי באינסטגרם הוא שאפשר גם לפרסם  לכל מי שביצע אינטראקציה ( עשה לייק, הגיב שלח הודעה..) עם העמוד העסקי שלנו במהלך השנה האחרונה ובעצם לייצר קהלים גם מתוך הרשת עצמה.
התוכן הוא שם המשחק, תמונה אחת שווה אלף מילים! 📷
 
כאשר אתם מתחילים לפרסם, חשוב מאוד שהתמונה או הסרטון שאתם בוחרים ישקף בצורה עניינית ומקצועית את מה שאתם רוצים להעביר. אינסטגרם מאפשרת לפרסם בפיד סרטונים שהזמן שלהם הוא עד דקה, והיא ממליצה לפרסם בסטורי סרטונים עד 15 שניות.
 
אם עדיין לא התחלתם לפרסם באינסטגרם , זה הזמן להתחיל ולהיות נוכחים גם שם!
במיסטר סושיאל אנחנו נלווה אתכם ונמתג את המוצר והשירות שלכם לכמה רמות מעל המתחרים. נאפיין את העסק שלכם, קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי, המטרות והצרכים שלכם וביחד ניצור לכם נוכחות מדהימה באינסטגרם! 🔥 🔥 🔥

אהבתם ? שתפו !

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

השאירו לנו פרטים וניצור קשר בהקדם: