פרסום בפייסבוק

במאמר הקרוב נספר לכם באופן מתומצת וענייני על הפרסום והקידום הממומן במערכת הפרסום של פייסבוק.

בשנים האחרונות פייסבוק הפכה לפלטפורמה המובילה בעולם לפרסום לעסקים באינטרנט. זה לא סוד שפייסבוק יודעת עלינו כמעט הכל❗
פייסבוק הצטרפה לגוגל, שכבר שנים לפניה הציעה לעסקים אפשרות לפרסם. מהר מאוד פייסבוק השלימה את הפער והפכה להיות למערכת הפרסום המובילה בעולם. 🌐

אפשרויות הפרסום בה הן רבות.
הדיוק שפייסבוק מציעה בבניית הקהלים שלהם אנו מפרסמים הוא מדהים, עלויות הפרסום הן לרוב זולות ונגישות לבעלי עסקים 🤑, והאפשרויות שפייסבוק מציעה לסוכנויות הפרסום הן חדשניות, מגוונות ומאפשרות לעסקים לפרסם את השירות שלהם לקהל רלוונטי בארץ ובעולם.

כיום פייסבוק נחשבת לרשת החברתית בעלת היקף המשתמשים הגבוה ביותר בישראל ורוב העסקים המפרסמים באינטרנט  כבר לוקחים בחשבון  שחלק מתקציב הפרסום יהיה בפייסבוק. כמובן ישנם עסקים שמפרסמים את כל התקציב הפרסומי שלהם רק בפייסבוק, ולכן לפני שמתחילים לפרסם קמפיין, חשוב להכיר את הפלטפורמה ולהבין לעומק את אופי השירות שהעסק שלנו מציע.

למה כדאי לעסק שלכם לפרסם ב- 👈פייסבוק ולא במנוע חיפוש כמו גוגל?
לפני שמתחילים לפרסם, חשוב להבין את ההבדל בין הפרסום ברשת חברתית לעומת פרסום במנועי חיפוש.

במנוע חיפוש, המשתמש מחפש את השירות באופן יזום ועצמאי ולעומת זאת, ברשת חברתית המודעה קופצת לו באופן אקראי. לכן יש עסקים שיותר מתאים להם לפרסם ברשת חברתית ולא במנוע חיפוש.

בנוסף לכל עסק, אופי ,שירות או מוצר שונה . לכן חשוב מאוד לעשות אפיון יסודי עבור העסק. 😏
בהתייחסות לפרסום : למשל יש עסקים שמוכרים תכשיטים רק לקהל ספציפי , לצורך הדוגמא רק לבנות מעל גיל מסויים ( נניח גיל 27 הוא גיל מתאים) שאוהבות לקנות באינטרנט.

מערכת הפרסום של פייסבוק יודעת להגיע במדוייק לקהל הזה- בנות מעל גיל 27 שיש להן הרגלי קנייה וצריכה גבוהים באינטרנט. 💻 בקמפיין מסוג זה נפרסם רק לנשים, ולא נשתמש בכלל בתקציב הפרסום על גברים. המערכת של פייסבוק מאפשרת למקד את הקהלים הללו ולהגיע ללקוחות רלוונטיים ופוטנציאליים עבור העסק.

פילוח הקהלים במערכת של פייסבוק הוא רחב, ואפשרויות הטרגוט 🎯
( מיקוד הקהלים) הוא המוביל ביותר שקיים היום מכל מערכות הפרסום.
יש עסקים שמומלץ להם להציע את השירות שלהם על ידי כך שהם בעצם "מפתים" את הגולשים שבכל מקרה משוטטים בפייסבוק ובעזרת פוסטים מכירתיים- למכור לגולשים שפייסבוק סימנה אותם כמתעניינים במוצר- את המוצר או השירות שלהם.

מטרות הקמפיין וסוגי הקמפיינים השונים בפייסבוק.

בתור מפרסמים, פייסבוק מציעה סוגים שונים של מטרות לקמפיין. עלות הפרסום יכולה להשתנות ממטרה למטרה, אז לפני שמתחילים לפרסם חשוב להגדיר מטרה עבור הפרסום.

✔️מטרת הפרסום של קמפיינים רבים היא להעביר את הגולשים מפייסבוק לאתר אינטרנט אחר ששייך לבעל העסק שמפרסם { לדף נחיתה ייעודי} , ובכך להציע את השירות שלו בצורה הברורה והבולטת ביותר. הפרסום הזה מתבצע בד"כ לפי עלות עבור כל קליק, אל מול חשיפה, וכל קליק יעלה סכום מסויים בהתאם לתחרות השוק.
בשנים האחרונות פייסבוק מאפשרת ליצור דף נחיתה של פייסבוק במטרה להשאיר את הגולשים בתוך המערכת . זהו בעצם דף לאיסוף של לידים דרך מערכת הפרסום בא המתעניינים משאירים פרטי יצירת קשר.

✔️ישנו קמפיין שהמטרה שלו היא להגדיל את כמות העוקבים
✔️ קמפיין שהמטרה שלו היא לפרסם סרטון שיהיו לו המון צפיות.( ואז פייסבוק תחשוף את הסרטון לאנשים פוטנציאלים שהיא זיהתה שהם בד"כ צופים הרבה זמן בסרטונים .)
✔️יש קמפיינים שהמטרה שלהם היא להוריד אפליקצייה
✔️או קמפיינים שהמטרה היא להגדיל מעורבות של פוסטים ואז פייסבוק חושפת את המודעה לקהל שטירגטנו בשילוב עם קהל עם פוטנציאל גבוה למעורבות בפוסט שלנו .

חשוב מאוד להגדיר מה המטרה שלנו עבור הפרסום בפייסבוק , הנה מס' מטרות: – הגדלת כמות עוקבים- איסוף לידים ע"י מעבר לדפי נחיתה ייעודיים- הגדלת כמות צפיות לסרטונים- הגדלת מעורבות ומיתוג- הורדה והתקנת אפליקציות.

טירגוט מושלם הוא 🎯טרגוט🎯 שמשלב כמה אלמנטים, למשל: המשלב מיקוד גאוגרפי ותחומי עניין.
פייסבוק מאפשרת לנו לרדת לרזולוציות פרסום מדהימות, אפשר לפרסם בערים ספציפיות למשל רק לתושבי העיר תל אביב. אפשר לטרגט קהל יעד עם תחומי עניין מגוונים, למשל אם אנחנו רוצים לפרסם לחברת נדל"ן שמעוניינת למכור דירות 🏠 ברחבי הארץ אנחנו נפרסם לאנשים שמתעניינים בנדל"ן,( כן כן פייסבוק יודעת לזהות אנשים שמעוניינים לקנות בקרוב דירה), בקמפיין זה אנחנו נמטב את תקציב הפרסום רק עבור הקהל הרלוונטי הזה❗
אז אם אתם רוצים לפרסם לקהל שאוהב את המוצר שלכם בעיר ספציפית זו המערכת המובילה לפרסום עבור העסק שלכם.

מיקומי המודעה בפרסום הממומן בפייסבוק: בזמן שאנחנו בונים את הקמפיין אנחנו נחליט איפה אנחנו רוצים שהמודעה תופיע, במילים אחרות אנחנו נחליט באיזה מיקום לפרסם את המודעה.

ישנם מיקומים שונים שהגולשים של פייסבוק גולשים בהם כמו:  הפיד, סטורי, מאמרים, MARKET-PLACE  ועוד… לפי אופי המוצר והשירות שלנו אנחנו נחליט איפה לחשוף לגולש את המודעה שלנו .

יש גם אפשרות לבחור לאיזה מכשירים לפרסם , למשל האם לפרסם רק למחשבים , או רק לנייד .. זה בהחלט גם תלוי במוצר או השירות  שלנו.

מטרת המפרסם וסוכנות הפרסום.

אחרי שמנהל הקמפיין וסוכנות הפרסום בנו את הקמפיין עבור העסק שלכם, המטרה היא לבחון את התוצאות של טרגוט ובניית הקהלים, לבחון את מידת המעורבות של הקהל שעבורו אנחנו מפרסמים, לבחון את היעד שהצבנו בתחילת הפרסום ולעשות בתדירות גבוהה אופטימיזציה (מיטוב הביצועים של הקמפיין).
המטרה היא בהחלט להיות עם יד על הדופק ולראות שהכל עובד ומתקתק 😎 שתקציב הפרסום לא חורג ממה שהוגדר והכי חשוב זה להשתפר ולהתקדם תוך כדי תנועה.

במיסטר סושיאל אנחנו מאמינים שכל עסק צריך לנצל את מירב הפוטנציאל שלו ולהגיע לתוצאות הכי גבוהות שרק אפשר, וביחד אנחנו מגיעים למטרות הטובות ביותר.😀

אהבתם ? שתפו !

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

השאירו לנו פרטים וניצור קשר בהקדם: