יצירתיות

יצירתיות, הסביח של עובד וכתר אליפות.

היום אני רוצה שנדבר על יצירתיות. אני בטוחה ששמעתם בעבר את המשפט: "יצירתיות היא שם המשחק", אבל למה זה כל כך נכון אתם שואלים?

זה לא סוד שהעידן של היום הוא מהיר ומיידי. הקהל ברשתות חסר סבלנות וצורך תוכן במהירות מטורפת. לאנשים אין "זמן" לראות סרטונים ארוכים או לקרוא פוסטים עד הסוף. קהל הרשתות החברתיות מדפדף בתוכן במהירות ובכך נותן מענה רגשי מהיר לעצמו. לכן, צריך לנצל את "רגעי החסד" האלו שבהם תפסתם את העין ותשומת הלב של הקהל והלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ונלצל אותו עד תום.

כאן נכנסת היציריות שלכם לתמונה.

נסו לחשוב מחוץ לקופסא, לתכנן מהלכים שיגרמו לקהל הלקוחות שלכם לומר: איך הם חשבו על זה ?! הם יצירתיים בטירוף, בא לי לקנות את המוצר שלהם.

 

היצירתיות והתוכן של העסק שלכם יותר חשובים מההפקה/מהתקציב ואיכות הצילום.
כל עוד יש בידינו רעיון מספיק יצירתי ואותנטי אתם לא תצטרכו את המצלמת וידאו הכי טובה בשביל לצלם את העסק שלכם, גם המצלמה בטלפון תהיה מספיקה.
אני כמובן לא מזלזל באיכויות צילום טובות, צוותי תוכן וקריאייטיב או צלמים מוכשרים, בוודאי שזה מעולה לשתף עימם פעולה. אבל כשמדובר בעסקים קטנים, אפשר להתרחב ולגדול בעזרת משאבים מצומצמים יותר כשהיצירתיות משחקת תפקיד חשוב במקביל.

תחשבו על הסביח של עובד למשל. 
מדובר בסביח טעים שאין עליו עוררין, אבל עם כל הכבוד לעובד (ויש מלא כבוד), הוא לא היחיד שיודע לעשות סביח טעים.
אז למה תמיד יש אצלו אנשים בתור? למה אנשים חוזרים לשם? איזו תחושה עובד מעביר לנו בזמן שהוא מכין את הסביח
ושואל כמה כמה בדרבי ?

החוויה, השוני, ההצגה הייחודית, האופן שבו הוא מכין את הסביח הן רק חלק מהתשובות במקרה הזה.
לא רק הטעם שלו ( שבלי קשר הוא מדהים).
למי שלא מכיר, עובד הצליח לתת לנו את ההרגשה שאנחנו לא באים לקנות סביח, אלא אנחנו באים למשחק כדורגל, ובמשחק הזה כל ירק וכל תבלין הוא שחקן ואנחנו שולטים עליו, אנחנו השופטים❗
התחושה המרגשת שבאנו בעצם לשחק ולא באנו לאכול, הפכה את עובד לאימפריית הסביח בארץ. "הסביח הכי טעים ביקום".

זהירות קלישאה:
"עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה".
הזהרתי נכון?
אבל ד. טסה יודע מה הוא אומר.
עדיף לנסות לפעול בדרך יצירתית, לחלום, להעז, ליצור ולעשות, מאשר לא להיות בעשייה בכלל.

לקוחות אוהבים עסקים פעילים שרואים שהם עובדים והם מתפתחים. ככל שיש יותר תנועה לעסק גם אם היא איטית, בסוף התנועה מכפילה את עצמה.
אבל השאלה האמיתית היא:
איך לקחת את היצירתיות שלנו, לממש אותה ולמצוא את מה שמייחד אותנו?

התשובה היא קודם כל להתחיל לחפש ❗,
לשאול את עצמנו שאלות כמו:

✔️מה מיוחד בעסק שלי?
✔️מה יש לי לתת שלאחרים אין?
✔️למה אני עושה את מה שאני עושה?
✔️איך אני יכול לייחד את העסק שלי?
✔️איך אני אגרום ללקוחות לזכור אותי?
✔️איזו הרגשה אני רוצה לתת ללקוחת שלי?
✔️מה אני יכול לתת מעצמי?

יש עסקים שמוצאים ישר את מה שמייחד אותם, נותנים שירות איכותי וכל לקוח הוא עולם ומלואו. אבל יש עסקים שלוקח להם זמן למצוא את הייחוד שלהם, לפעמים אפילו שנים וזה בסדר.
הבעיה היא שרב העסקים אפילו לא מחפשים אותו.

אז לסיכום 🙃 חפשו איך להפוך את הסביח שלכם- לסביח של עובד ואל תוותרו עד שתדעו שמה שיש לכם לתת, לאף מתחרה שלכם אין.

אהבתם ? שתפו !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

השאירו לנו פרטים וניצור קשר בהקדם: